kolmapäev, 6. november 2013

Tervitused !

Tervitusi sulle minu Külastaja!

Olen pikemalt kaalunud blogi pidamise vajalikkust ja nõudlust. Nüüd siis võtsin oma julguse kokku ja proovin algust teha. Seega palun natuke kannatust ja mõistmist - see kõik on minu jaoks uus, ma alles õpin :)

Alustuseks räägin oma tegemistest ja huvidest. Juba väiksest peale õpetas mulle ema erinevaid käsitöö liike, mis olid minu jaoks alati huvitavad, kuid tegevus kui selline oli väsitav ja tüütu. Esiteks põhjusel, et ei saanud need asjad nii ruttu valmis ja ei tulnud kunagi sellised, nagu ma neid oma peakeses ette kujutasin. Siis tuli "tore ja põnev" puberteet, kus prioriteedid oli hoopiski muude ja üldjuhul isaste isendite peal (wink*wink).

Vanust võis olla sinna 18-19, kus huvitusin taas käsitööst ja seda põhjusel, et ei soovinud kanda samu riideid mis teisedki ja ka põhjusel, et polnud seda rahakotti millega võiks poodi nendele maastoodangu riietele järgi minna.

Esimesed tööd olidki endale mõeldud ja enda järgi tehtud, seda valdavas enamuses just heegeldatud ja kootud pluusid-kampsunid. Kuni sinna vanuseni kinnitasin endale, et mitte kunagi ei istu mina õmblusmasina taha ja ei hakka õmblema, sest olgem ausad, terve elamine on niigi igasugu lõngakerasid täis ja ma ei kujutanudki ette, et sinna veel õmblusasju mahutada oleks võimalik. Aga nagu vanarahvas ütleb, ära iial ütle iial. Me võtsime kutsika, ja kuna tegu on tõuga, mis kardab hirmsasti külma, siis olude sunnil võtsin mina masina välja ja siis hakkas :)

Praeguseks ma enam ei oskagi öelda, mis mulle kõige enam "maitseb", kas õmblemine, heegeldamine, kudumine, skräppimine või miskit muud. Mulle meeldib avastada, õppida uusi tehnikaid ja inimesi õnnelikuks teha.

Esimeseks postituseks ehk esialgu piisab, proovin nüüd aega mööda vaikselt postitama hakata vanu ja kindlasti ka uusi töid ja mõtteid.

Päikest ja inspiratsiooni :)
Anna

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar