neljapäev, 14. november 2013

Arendav kuubuk plikale

Hei-hei :)

Täna on selline hull päev, kus tahaks pigem olla kodus ja näppudele valu anda. Aga ei saa, sest töö mis arveid maksab nõuab oma... Viimased kingitused ei ole veel päris valmis ja juba homme õhtul algab minu trip esialgu Luxemburgi ja hiljem Brüsselisse. Ma tean, et võib olla liiga palju infot, aga ma olen nii äreval sellest reisist, et ei saa mainimata jätta. Ja loomulikult, kui kingitused on oma uusi omanikke kohanud, jagan ka teiega pildimaterjali :)

Nüüd aga taas vanade tööde juurde. Seekord näitan arendavaid mänguasju. Esimene, proovikas sai tehtud uue maailmakodaniku sünni puhul kallidele sõpradele. Jällegi idee ei ole uus, olen taolisi mänguasju nii poodides, kui ka teistes blogides näinud.

Pildike protsessist. Valisin erinevaid materjale ja ilmselt kõige lihtsamaid kujundeid.




Siin siis hunnik pilte igast küljest. Lisasin nii puidust kui plastmassist erinevaid kujukesi ja pärleid. Hea närida ja sikutada.







Liblika tiivad kõrisevad, saab õppida nii lugemist, erinevaid figuure, kui ka erinevaid värve. Kõik nööbid ja paelad on ülitugevalt külge õmmeldud, et väikesed näpud ja teravad hambad nendega hakkama ei saaks.

Nüüd kui aega on möödas, olen küsinud tagasisidet, ja tundub, et plikadele (peres on kaks tütart) mänguasi meeldib ja avastamist jagub.

Aga järgmise korrani ja päikest meie pimedasse sügesesse :)

Anna

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar