teisipäev, 6. detsember 2022

Karupoiss Jakob

Tervitusi,

Eilne päev osutus oodatust kiiremaks ja nii ma jäingi plaanist/kavast maha. Aga täna ma näitan teile taas veidi vanemat tööd. Tegu võis olla Gildi päevadega, kus minu leti äärde astus üks tore naine ja küsis, et kas ma pildi järgi oskaksin ka teha kaisukat. Nagu teada, väljakutsed mulle meeldivad, loomulikult ütlesin ma jaa. Naisterahvas ulatas mulle väljalõigatud pildi, tähtis oli, et karu priibulise särgiga, täpselt üks ühele ei pea olema ja nii me kokku leppisimegi. Karupoisi omanikuks pidi saama poiss nimega Jakob - ehk nimi pidi ka kindlasti peale saama. Selline ta välja tuligi, siin pildil kinkekarbi sees:


Selline oli väljalõige/näidis/eesmärk:


Pean tunnistama, et musu päris samasugune, nagu pildil ei tulnud:


Nimi ja sünnikuupäev:


Minu lemmuk pepsu pilt:


                                                        Ja kodanik karupoiss täis hiilguses:


Värv juba kuivab, varsti näeb ka draakonit number 2 :)

English: Today I am showing you a bit older work. I think it was Gildi fair, when a nice lady approached me and asked, whether can I do a toy by picture. So she showed me a clipping, and naturally I agreed. Well she did not want the exact copy, the main requirement was it to be a bear, that he should have striped shirt and name/date on it. I think it turned out ok :) But.. the paint is drying, so very soon I will show you a dragon number two :)

Pehmet lund ja pikka luigu :)
XOXO
Anna

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar