esmaspäev, 14. november 2022

Spordikott Darionile

Tere taas ja ilusat esmaspäeva !

Minul täna veidi teistsugune postitus. Need inimesed, kes mind tunnevad, teavad, et ma olen paras juut. Mitte küll etnilises mõttes, vaid ikka selles "ei raatsi kulutada; kopikas hoiab rubla; miks uut osta, kui saab parandada jne.." mõttes. Ühesõnaga, lasteaiast tuli teade, et lapsel võiks olla selline spordikoti laadne toode, kuhu trenniriided saaks ära panna. Et lapsel hea võtta... Ilmselgelt ei tulnud mul kordagi pähe - et läheks otsiks poest. Aju hammasrattad (või misiganes mul seal on) hakkasid tööle ja eureka!
Olin ju mina alles siin kevade poole rõdudele magnetitega sääsevõrke paigaldanud. Kuna meie rõdude uksed on ilmselgelt standardist kitsamad, tuli modifitseerida. Ja nii jäigi minul üle umbes 20 sentimeetriseid võrguribasid. Kooner minus ju teadis, et minema ei tohi visata... Kaevasin ma nüüd siis neid välja, õmblusmasin kurjaks, paelad/nööbid ja vualaa - selline kott tuligi.
Mitte vähem tähtis ülesanne oli pojal - tema pidi suurelt oma nime kirjutama - et emme hiljem saaks selle koti peale tikkida, lasteaias kipuvad nimeta asjad ikka jalutama minema, uhkem ka nii :)


Nimi lähemalt


Ja uhke koti omanik isiklikult, omas elemendis :)



Kott igapäevases kasutuses, asjad jalutama pole läinud - eesmärk saavutatud :)

Juba varsti saan teiega jagada uue kaisuka lugu, mis peatselt oma uue inimese juurde jõuab.

Neljapäevani ja vähem udu
XOXO
Anna

English: so I got a note from kinder garden, that every parent should provide a bag, for sport activities clothes. Since I am a bit re-use/re-purpose, I realized, that I have a mosquito net left from spring time - so I dig that material out, ribbons, buttons and son handwritten name - and here is the result :)
Soon enough I can share with you a new toy I finished this weekend - it is on the way to a new owner...
See you on thursday,
XOXO
Anna

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar