neljapäev, 17. november 2022

Kahepoolne silmaklapp poisiklutile

Tervitusi ja ilusat päeva!

Pean kahjuks mänguasja näitamise päeva edasi liigutama, kuna kaisukas pole veel oma inimeseni jõudnud. Mul on miski sisemine pidur näitamaks justkui lõpetatud kuid tellijale saabumata asju. Ei teagi, ei taha üllatust ära rikkuda...

See eest täna ma saan hoopis eputada ühe silmaklapiga, mida sai koos tellijaga välja mõeldud. Meil oli tollal kaks väljakutset. Esiteks ei olnud laps prillikandja, nagu kõik mu senised silmaklapi tellijad, ehk valmima pidi miski, mis oleks kummiga. Teiseks, lapsel oli vaja hakata klapi kandma vaheldumisi, kord ühe ja siis teise silma peal. Eks algul arutasime sellist mustrit, mida saaks 180 kraadi keerata. Kuid minu jonnakus kamandas mind hoopis mõtlema hakata kahepoolsele klapile. Koos jõudsime hoopis transformerite robotiteni. A mis ma siin ikka lobisen, pilt räägib rohkem:


Loomehetked. Originaal pilt:


Eskiis:


Puzzle:


Ja kelmika naeratusega silmaklapi kandja ühtepidi:


Ja teispidi:


A. Kummi pikkust saab parajaks reguleerida ka :) Ja materjalideks on põhiliselt käsitöö vilt...

English. This time is a very tight cooperation with the customer. First of all, we needed a eye patch that will be worn without glasses. Secondly, it had to be worn on both eyes. So we started with design that you could turn 180 degrees, but landed on two-sided patch. And since a little boy is a big fan of transformers . here s the result :)

Järgmise korrani / Till next time
XOXO
Anna

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar