neljapäev, 10. november 2022

Öku ravimine - poja kaisuka parandus

Tervitusi :)

Väike, kuid planeerimise osas küllaltki suur ja vastutusrikas tegemine. "Aasta ema", nagu ma olen, ootas sõbrake oma aega ja nüüd siis ma võtsin selle olulise ja tähtsa ülesande ette.

Aasta oli siis 2017, päev enne poja sündi sai valmis talle selline tegelane:


Ja nüüd siis peale intensiivset pea viie aasta kaisutamist ja pisikeste näppude nokkimist, oli öku väga õnnetu...


Minu kord ja kohus oli kurb öku jälle terveks ravida ja kaissu rõõmsana tagasi saata. Pilt operatsiooni käigust:


Ja selline sõbrake siis tervena:


Samas on mulle täitsa põnev vaadata  neid pilte - pea viis aastat, ja väga polegi kaisukas kuju ja välimust kaotanud :) Ja mis peamine, pojale ikka veel väga kallis...

Järgmise kirjutamiseni,
XOXO
Anna

English: So here is a process of very important repair job. One day before my son was born in 2017, I finished this toy for him. And after five years of playing, this little friend kinda lost his eyes in the process. So here are the before, in between and after pictures :)




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar