kolmapäev, 9. aprill 2014

Triiksärk meesterahvale / Mens formal shirt

Hei-hei :)

Tervitused teile pool-lamavast asendist. Esmaspäeval oli mul õnn ja õnnetus külastada Pärnu haigla operatsiooni ruume, kuid nüüd on kõik korda tehtud ja pean vaid taastuma. Mis ühest küljest küll paha, et ma ei saa päris korralikult tööl käia, kui teisest otsast ideaalne variant võtta natukene aeg maha ja üht-teist mille jaoks oli alati vabandust "pole aega" nüüd lõpuks ära teha.

Täna ma näitan teile minu ülimat uhkust. Võtsin seda tellimust juba jaanuaris ja kuna ma pigem kartsin isegi alustada võttis lõpptulemus aega. Nagu targad inimesed räägivad "silmad kardavad, käed teevad" sai ka seegi väljakutse valmis. Ise olen vägagi meeldivalt üllatunud, et välja tuli ja kliendile oli paras ja vast isegi meeldis. Jutt käib meeste triiksärgist. Kliendi nõue oli, et peab olema linasest riidest, ta isegi andis mulle ühe teise särgi, mille järgi ma pidin siis uue valmis tegema, aga kui asja arutamise juurde asusime, tuli välja, et tahan täpselt samasugust aga hoopis teistmoodi. Mis siis ikka, kaevasin kodus olevaid Burdasid ja siin see tulemus ongi :)

Otsevaade

Tagantvaade

Selg

Kroogitud varrukad

Firma märk a-la eputis

Varrukas lähemalt


Krae ja pael
Tähtis on see, et seekord tuli välja, nagu ma oma peas ette kujutasin, ja see on omaette haruldus. Klient jäi rahule ja saatis oma täisvarustuses (loe:kasutuses) pildi:



Tänaseks vast kõik aga uus projeks on valmimisel, seega, oodake uudiseid :)

Kevadist meeleolu,
Anna

6 kommentaari:

  1. aga kus on pöial-püsti-nupp? Klik like!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Sinu kommentaar Lena, on parem kui üks-puha-mis näpp :) Aitäh sulle!

      Kustuta
  2. Väga tubli töö, kena-kena :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Aitäh Külliki sullegi :) Tegi kohe seest soojaks....

      Kustuta
  3. Ilus särk, korrektselt õmmeldud!

    VastaKustuta
  4. Aitäh AlleRaa, ma pingutasin :) Eks Burda oli abiks ja nõuks ka :)

    VastaKustuta