neljapäev, 17. aprill 2014

Punane käekott / Red clutch

Hei-hei kallikesed :)

Täna on selline peaaegu reede ja mina tulin teile näitama oma eilse õhtu tegemist. Miskil põhjusel, kui ma teen midagi endale, sellega läheb vägagi ruttu, kui aga teistele tehes - nokin viimase detailini. Ja need kusjuures ei ole minu sõnad - kallis abikaasa üllatas oma tähelepanekuga :)

Eel-jutt selline, et täna on tähtis ja samas väga kurb üritus. Täna toimub viimane Hansagümnaasiumi koolipidu. Kuigi jah, ametlikult ma ei ole seda kooli lõpetanud (tehtud vigu kahjuks ei saa parandada), aga kogu minu õudne põnev puberteet ja nii mõndagi veel on seotud just selle majaga. Siinkohal peaksin tervitama kõiki Õpetajaid, just-just, suure tähega, kes selles majas tegutsenud ja kuidagiviisi mõjutanud mind saamaks selliseks inimeseks nagu ma täna olen! Sügav kummardus teile, tugevat närvi ja tervist!

Aga asudes teema juurde - tahtsin endale tumepunast käekotti. Käisin meie Pärnu poed kõik läbi ja mida ei ole, seda ei ole. Siis surfasin natuke netis ja üks õhtu nokitsemist ja ta-daa. Kohe pean ütlema, et see minu kiirus paistab välja, järgmise teeksin väheke peenemalt. Aga. Juttu vähem, pilte rohkem, eks :

Add caption
Pealtvaade

Tagant vaade

Magnetkinnitus


Mitte nii ilus sisu - aga peale minu ju sinna keegi ei piilu, eks :)
 Materjalideks kasutasin kunstnahka, neete, pitsi liimi ja paela.

Panen siia kaks linki: see ja see, kust mina inspiratsiooni leidsin, äkki tuleb ka teile?

Aga nädalavahetuseks lubab suurepärast ilma ja ilusaid värvilisi mune teile!

Anna




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar