esmaspäev, 3. veebruar 2014

Müts mehele / hat for hubby

Tervitused lumisest ja jäisest Pärnust.

Olen vahepeal töö ja trennidega jännis olnud, aitäh haigusele, nüüd olen tagasi rivis ja tegutsen.
Teatavasti on sõbrapäev lähenemas, väikesed kingitused juba mõtetes vilkumas, ja sellele lisaks tuli meelde ka kunagi antud lubadus teha töökaaslase lapsele mänguasja ( see veel tuli kui ma venna lastele Shrek-e heegeldasin, sellest saate pikemalt lugeda/näha siin: Reisi elamused ja kingitused )
Täna ma näitan mütsikest, mis sai abikaasale vana asenduseks ruttu-ruttu valmis tehtud. Asi selles, et esiteks, mees ei käi talvel ilma mütsita mitte kusagil ja teiseks suutsime (kui nüüd aus olla, siin mina suutsin, eks...) kuidagi vana ära kaotada.
Materjalideks on iidsed väga vanad "hamstri" peidetud, millegi lahti arutatud, jäägid. Hall on segu merino villasest ja mohääri-laadsest, must on sovieti aja peenvillane lõng. Hall kootud nr 3,5 ja must 2,0 varrastega.
Mütsi saab kanda nii õigetpidi kui pahupidi (see oli minu aju pingutus kuidagigi kirjeldada, vabandust, saate ju aru küll :)). Mustri sain Osinka-lt, kui kellegi huvi, võin Šaršiku kirjelduse edasi saata, küll peab arvestama, et see on vene keeles.
Siin siis pildid (abikaasa palvel, udutasin teda ära :) ):
Õigetpidi :)
Pahupidi :)
Müts, udu ja loodus :)
Mees mütsiga rahul, aga see oligi ju eesmärk :)

Nüüd aga tagasi tegemistesse, mille inspiratsiooni soovin teilegi!

Anna


2 kommentaari: