neljapäev, 19. detsember 2013

Murepost ja mõned vanad tööd

Privetiki :)

Lugu siis selline, et Jõulukuu, nagu tegelikult juba aastaid ja ma tegelikult ei saa aru mille üle ma imestan on kohutavalt kiire, tegus ja sisutihe. Kuna eelmine nädal olin põhimõtteliselt terve töönädala ära ja siis tuli lausa kaks jõulupidu otsa, siis olengi nüüd umbes-täpselt ühe nädala jagu ajapuuduses.

Lisaks veel kõigele, minu tubli ja usin õmblusmasin otsustas mind hätta jätta. Jauramine võttis kokku üle kuu aja, et Singeri esindus Eestis teda ellu ärataks. Siinkohal tervitusi Rufflerile :) - nüüd on masin tagasi ja kuigi ei ole talle veel proovisõitu teinud, loodan siiski kõige paremat.

Ehk jama on selles, et mul on jäänud 4-5 päeva kingituste tegemiseks. Ja ma jällegi kordan ennast, et ei õpi ikka oma vigadest, jätsin jälle kõik viimasele hetkele, aga uskuge mind, ma suudaks vähemalt 5 põhjendust kohe välja tuua ja miski paarkümment hiljem miks see jälle nii juhtus. Mina ei saa ju ometi süüdi olla, eks :)

Aga et postitus ei oleks kohe nii väga igav lugeda, panen teile ikka mõne pildikese eelmistest töödest.
Kõigepealt silmaklapp. Lugu oli lihtne, tuli sõbranna, näitas, et selline lihtne, et ma põhimõtteliselt tehku järgi. Aga kuna poiss oli suur Ämblikmehe fänn, mõtlesin, et teeks asja vähekese põnevaks...





Üks kutsu-plika külmetas, emme tellis talle naiseliku roosat kuupi :) Selline ta siis välja tuli:


Ja viimase, mida näitaks on võibolla kõige mõttetum iseendale sirgendaja jaoks tehtud ümbris. On pidevalt käigus ja siiani ikka väga hästi vastu pidanud. Siin siis sättimise pilt:


Ja selline ta välja tuli:


Täna on aga ees tulemas järjekordne kiire ja tegus päev, luban, et vaikselt näitan ka valmivaid kingitusi.

Päikest :)
Anna

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar