teisipäev, 14. jaanuar 2014

Pulmadeks valmistumine

Hei-hei kallikesed :)

Mina mõtlesin, et Jõulud möödas, saab rahulikult mitte-millegiga-tegeleda, vedeleda ja laiselda, aga ei tutkit. Juhtus selline tore lugu, et üks mu hea sõber otsustas peale vast 18.aastat kooselamist, lõpuks oma naise ära võtta. Ja kuna mul väike kogemus selja taga, muidugi oli mul vaja oma nina sinna toppida teistele appi ennast pakkuda :) Ärge saage valesti aru, ma lausa naudin ilusate asjade loomist, tootmist ja eputamist õigel ajal kohale toimetamist. Ja kuidagi on nii läinud, et kallis sõber on nüüd omaette, kuna naistel on vaja asju arutada :D. Aga. Mida enam jälle ei ole, on aeg. Isegi oma abikaasaga tekkis kaks ajastust - "enne pulmi" ja "pärast pulmi". Et kokku sai praeguseks meisterdatud tordilabidad ja pruudipärg. Muidugi oli ma nii lammas tubli, et unustasin pilte teha. Aga ilmselgelt ma seda veel jõuan ja kohe kui saab, panen siia kah :)
Plaanis veel pulmalipp lõpetada, pulmalipu valvurile asenduspüksid, väiksemale poisile tarvis pükse lühemaks teha, üks ümmargusele lauale laudlina valmis õmmelda koos laua seelikuga ja veel 10 umbes 50cm läbimõõduga tutti. Ei ma ei kirjuta seda siia selleks, et eputada, või näidata kui hõivatud ma olen, vaid pigem endale meeldetuletuseks. Nimelt mul on kirja/silma mälu. Need asjad, mis kirjas, püsivad meeles ka. AAaa. Kas ma ütlesin, et pulm on see laupäev? Jep. 
Aga mina nüüd torman netis edasi, sest tuttide küsimus on veel lahendamata....

Aga teile siis lõpuks lumist talve ja päikest :)

Anna

p.s. eile ma miskipärast seda postitust üles ei pannudki, et vahepalaks, said valmis pulmalipp, püksid ja proovitutt, täna saab pulmapidamise paigas ära käia ja asju üle anda... Eks näeb/kuulab, kas sobivad kah...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar