neljapäev, 2. jaanuar 2014

Kingitused Jõuludeks / Christmas gifts

Head Uut aastat kallis külastaja!


Tahaksin soovida Sulle õnnestumisi ja kordasaamisi, ideid ja nende teostusi, armastust ja edu! Aastavahetuse ööl me tihtipeale jääme mõtlema kuhu on meid aasta toonud ja kuhu oleme ise jõudnud ja mis jäi tegemata. Seda tegin ka mina ja ütlen ausalt, arenemisruumi on. Aga eks ma kogu aeg püüan paremuse poole, nagu enamus meist *wink*wink*.

Täna aga ma räägin kingitustest. Just nendest kingitustest, mis võtsid mul nii palju aega ära, et ei ole siia jõudnud. Ma siiralt loodan, et kõik need tegelikult meeldisid saajatele ja saavad korraliku kasutuse. Aga loba vähem ja asja juurde...

Pajalapid :). Esimest korda proovisin lapitehnikat (loodan et nimetus sai õige). Igale perenaisele asendamatu abiline. Vist.








Meie kõige väiksemale kodanikule tegin kaltsunukku. Sisse õmblesin jalgadesse ja kõhukese sisse pärleid, et oleks mõnevam mudida. Nuku juuksed on lintidest, saab ilusti nii lahti kui patsis hoida. Ehk emme õpetabki kunagi plikatirtsule kuidas see käib :) Materjaliks valisin puuvillast flanelli. Nuku pikkuseks tuli umbes 40cm.






Siis mu kallis sõbranna sai omale ka ühe paari pajalappe :) Purgike maasikamoosi oli magustoiduks mehele...





Mõne lõpetamata tööd tegin veel ära, aga neid ma vast näitama ei hakka. Hetkel on käed-jalad jällegi täis, sest 18.01 on meil au minna pulma, mille tarvis on vaja mõned toredad detailid valmis meisterdada. Aga hoian teid kursis :)

Loodan, et teie pühad ja uus aasta tuli rõõmu ja pauguga :)

Anna

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar