esmaspäev, 27. veebruar 2017

Ruloo pits ja uued tuuled / Blinds lace and new thoughts

Tervitusi :)

Minu eelmine postitus ületas minu kõiki võimalike ootusi külastajate suhtes. Suur suur aitäh Teile, et külastate minu blogi! *kallid ja paid teile netiavarustesse!!!*

Aga täna näitan väikest koduse hubasuse üritust. Sai ostetud pimendav ruloo suurde tuppa, sest muidu nägid teleka piirjooni, mitte saateid, kui päike peale paistis aga see oli nii igav ja kontori moodi ja väkk. Ühesõnaga otsustasin minna granny-style ja lisada sinna "väikese" pitsi. Kui ma alustasin, arvasin, et mis seal ikka, teeb sipsti valmis, AGA, et see ruloo on üle kahe meetri lai, sellele ma mõtlesin alles siis kui meeter pitsi oli tehtud... Ha-ha minu üle, eks :)

Igastahes. Õiget mustrit ma ei leidnud, kritseldasin midagi ruudulise paberi peale ja tuld.



Siin siis tulemus :D


 Ja siis üldpilt minu suure toa aknast :)


Uued tuuled ka... Hetkel on lausa neli vägevat projekti, nendest kolm eeldavad õmblemist. Ja mis te arvate, mida arvas minu õmblusmasin kui ma neid projekte ette võtsin? Muidugi. Õige! Ta otsustas, et ta ei viitsi/ei taha/ei oska. Nüüd siis viisin teda remonti ja loodan siiralt, et minu tubli Singeri tibu toibub ja saab jätkata.
Sest mõtted on ju nii ägedad.. Vihjesõnadeks: kate, lõbu, kontorimutt ja piraadiplika :) Aga iga asi omal ajal ja palun hoiame nüüd kõik koos sõrmi/rusikaid/varbaid, et minu tubli masin toibub...

Summary.

Hello to everyone who visit my humble blog. I was, and I am very, very, very surprized on a visitation count. WOW! That awesome! THANK YOU!
Today I am showing something I made for my home. Long story short, we bought blinds to improve our TV watching on a sunny day. Until that purchase we could only see TV itself, not the content. So there I was, as usual, did not find the perfect pattern, then I made something on a piece of paper and there is a result.
About new thoughts. I have 4 projects on my hands, 3 of them are sewing ones. And what do you think my sewing mashine thought of that? Yes, correct, nothing. So it is in repairment shop and I do really hope that I will get it back as soon as possible. SO please bare with me...

Anna
XOXO

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar